Find os
Vælg specifik kompetence

Vælg en kompetence i menuen herunder – og se hvor i landet,
vi tilbyder netop denne ydelse

Kontaktinfo
Lindpro A/S
Fabriksparken 58
2600   Glostrup

Tlf: +45 70 10 16 17
E-mail:

Ny serviceleder i Roskilde skal styrke kundeservice

Lindpros afdeling i Roskilde har travlt med at hjælpe kunder med teknik- og serviceopgaver i lokalområdet. Afdelingen ansætter derfor en ny serviceleder og videreuddanner i øjeblikket alle mellemledere for at sikre et højt serviceniveau.

Som en førende teknik- og servicevirksomhed lever Lindpro af at have dygtige medarbejdere, der styrker kundernes forretning gennem kvalificeret rådgivning og værdiskabende løsninger. Afdelingen i Roskilde har forstærket serviceindsatsen med en ny serviceleder, Jimmy Pedersen, der har både tekniske og ledelsesmæssige erfaringer. Jimmy skal indgå i et team af serviceledere fra Lindpros øvrige afdelinger i lokalområdet, der i fællesskab skal fastholde og styrke et højt serviceniveau. Jimmy skal servicere kunder fra Lindpros afdeling i Roskilde og Glostrup i tæt samarbejde med Lars Karup med 25 års erfaring som serviceleder og Simon Pedersen, der begge er serviceledere i Roskilde samt Robin Pedersen, der er serviceleder i Næstved.

Lokalt fokus – landsdækkende service

De fire serviceledere i Lindpros afdelinger i Roskilde, Glostrup og Næstved har et tæt samarbejde for at sikre lokale kunder den rette rådgivning og service med servicemontører, der kender kundernes installationer. Afdelingsleder i Lindpros afdeling i Roskilde, Mikael Roslind fortæller:

”Hos Lindpro kommer kunderelationer før geografi. Vores kunder får besøg af teknikere, der kender deres installationer. Samtidig gør vi meget for at sikre det samme høje kompetenceniveau hos vores servicemontører i hele landet. Det kan vi, fordi vi har en stærk organisation i ryggen, der sikrer vidensdeling og videreuddannelse.”

De tre afdelinger i Roskilde, Glostrup og Næstved hjælper private og offentlige kunder på hele Sjælland, og de fire serviceledere er i løbende dialog, så ressourcerne udnyttes optimalt og kundernes individuelle behov imødekommes. Afdelingerne har eksempelvis fokus på at rådgive om energioptimering, der øger funktionaliteten i kundernes installationer og minimerer driftsomkostninger. Intelligente bygningsinstallationer, IBI er et andet fokusområde, hvor Lindpro hjælper kunder med at styrke indeklima og funktionalitet samtidigt med, at der spares mange penge på energiregningen.

Kundeservice på kundens præmisser

Lindpros service- og afdelingsledere er kundens primære kontakt. Lindpro har derfor valgt at sende alle mellemledere på en kommerciel uddannelse med fokus på dialog, der er afgørende for at afdække kundens behov, give den rette rådgivning og i sidste ende levere den rette løsning.