Find os
Vælg specifik kompetence

Vælg en kompetence i menuen herunder – og se hvor i landet,
vi tilbyder netop denne ydelse

Kontaktinfo
Lindpro A/S
Fabriksparken 58
2600   Glostrup

Tlf: +45 70 10 16 17
E-mail:

Patientkaldeanlæg til hospitaler, der giver tryghed til patienterne og overskud til personalet

Mere tid til omsorg

Med stadigt stigende krav til effektivitet og overblik må personalet på hospitaler arbejde hårdere end før, og det kan risikere at gå ud over patienterne i form af mindre overskud til nærvær og omsorg.

Hos Lindpro vil vi gerne være med til at vende denne udvikling og tilbyder derfor en af markedets bedste løsninger inden for patientkaldeanlæg og andre produkter, der omdanner administrationstid til kvalitetstid, til fordel for både personale og patienter.

Patientkaldeanlæg med innovativ teknologi, der hjælper mennesker

Vi gør brug af den nyeste teknologi inden for patientkaldeanlæg og alarmering til hospitaler, og vi ved at der ikke er to løsninger, der er ens. Det ligger os derfor på sinde at bruge vores store erfaring på hospitalsområdet til at kombinere de bedste produkter og hospitalets specifikke behov, så de udgør en optimal løsning.

Det er ikke kun patienterne og personalet, der bruger systemerne, der får alle fordelene. Vores patientkaldeanlægsløsninger er tænkt helt igennem og muliggør bl.a.:

  • Let betjening – hurtigere overblik
  • Samtaler mellem patient og personale
  • Nem opsætning, programmering og administration – hurtig ibrugtagning
  • Nem drift og vedligeholdelse – høj oppetid
  • Lindpro tilbyder kurser for hospitalets tekniske personale - optimering af driftomkostninger
  • Log-funktion – sikring af dokumentation
  • Tilslutning af teknisk udstyr, fx sengevagter, kaldehjælpemidler m.m.
  • Integration med bl.a. brandalarm, personsikring og lysstyring
  • Ødrift - når uheldet er ude

Hurtig betjening via programmerbare kald og kun éen enhed

Vores patientkaldeanlægsløsninger er baseret på det gennemprøvede FLEXCALL-produkt. Det muliggør bl.a. nem, hurtig og intuitiv betjening via markedets bedste smartphone apps, og giver tilmed personalet et markant bedre overblik direkte på betjeningsenheden.

Det er desuden muligt at programmere specifikke kaldetyper, prioriteter og mange andre egenskaber, så løsningen passer præcist til jer, og derved gør brugen af produkterne meget nemmere i hverdagen

Patientkaldeanlæg fra Lindpro anvender desuden administrationssoftwaren FlexCall NURSEFINDER, der er webbaseret og installeres centralt på en server. Personalet kan derved nemt og fleksibelt tilgå:

  • Vagtplaner for de enkelte afdelinger
  • Administration af brugere/rettigheder, mobile enheder og kaldeenheder
  • Log

Vi dækker alle behov for patientkaldeanlæg og andre velfærdsløsninger på moderne hospitaler

Vores konsulenter går i tæt dialog med hvert enkelt hospital for at finde frem til den bedste individuelle løsning til patientkaldeanlæg og andre velfærdsløsninger. Vi fokuserer altid på at finde det bedste kompromis mellem funktionskrav, budgetrammer og integration med andre systemer. Vores løsninger opbygges, så de dækker alle behov inden for moderne pleje på hospitaler.

Vil du vide mere om,  hvordan Lindpro kan løse jeres behov og udfordringer med løsninger, der øger velfærd for patienter og aflastning af hospitalspersonale, skal du endelig kontakte os på telefon 70 10 16 17 eller via kontaktformularen herunder.

Kontaktpersoner

Annemette Skeel
Kompetence-rådgiver, Velfærdsteknologi
Mobil: 41 22 93 34
Michael Andresen
Kompetenceansvarlig, Velfærdsteknologi
Mobil: 60 39 22 23